2011年9月29日星期四

2011年2月北海道道東道北12日 - 最難忘嘅晚餐!!


2月22日 - DAY 4 (PART 9)
古丹溫泉 > Pension Atreyu

離開古丹溫泉,好快就返到去Pension....


呢個時候先係五點鬆d,七點先食晚餐,趁個天仲未黑晒,我地響Pension周圍影下相~~




呢個view係我地住嗰間木屋嘅後面,最遠嗰度係一個森林,前面好大一片雪地....


我地當然走左去呢大片雪地上面玩啦,不過唔敢行得太遠,d雪好深嫁!

少不免一定要同兩隻bear bear影返d造型照啦~~

Bouncing Hearts

真係好鍾意呢張





玩到差不多天黑,凍到手腳都僵硬晒,終於捨得走返入屋.....第一時間當然拿拿聲洗頭沖涼,頭先響古丹溫泉俾嗰d好核突嘅青苔襲擊過,周身都唔舒服,好想搵消毒藥水清洗下....我地間房有兩個bathroom,可以各自舒舒服服沖洗唔駛爭.....搞掂晒就睇下電視等食飯~~

兩隻bears玩到一身都濕透,尤其係個pat pat,要烘返乾先得~

響房hea到七點就行返去主樓食dinner....主樓係一棟用木搭建嘅樓房,好有歐陸feel.....


有d手工藝品擺放響度寄賣~


好多相片,最初我地以為係主人家嘅作品,第二日先知原來係同我地去玩canoeing嗰位靚仔教練嘅大作~

睇下今晚食咩先.....

女主人走左出黎同我地傾左陣計,佢真係好nice,又成日笑容滿面,佢同我差不多高度,笑話我地一樣咁嬌小,好有親切感喎 (Hehe, 睇返d相其實我高過佢,哈!)....之後佢就走返入去幫老公手嘞~

今日咁高興,當然先啤啤佢.....

第一度菜係好好好味嘅smoked cheese,個cheese好軟滑,好鍾意個煙燻味,好正好回味,真係要俾10個讚佢呀!!!

洋蔥湯好清甜,不過略嫌份量少左d,如果大碗d就perfect啦

呢個pasta又係好好味,個potato sauce真係好正,諗返起都流口水!!

又係好正嘅煎魚,個皮真係煎得好香,仲有幾片煎薯片,好食到飛起

Main dish 係pork....wow,豬肉好軟熟呀,俗氣d講句,一路食真係有種好幸福嘅感覺呀!!

個pork係配飯嫁,唔夠可以添飯,真係食到捧住個肚!!

Dessert 係雪糕同cheese cake, the last but not the least!!

Coffee & tea

呢一個dinner可以話係今個trip最美味最難忘嘅一餐,味道好唔在講,最主要係我地感受到主人家嗰種好用心煮嘅誠意,老爺話d野食可以用充滿感情黎形容,絕對睇得出佢地係好用心煮每一度菜,同一般大量製作嘅buffet或者一般好 "行"貨嘅料理唔同,我唔識好似電視嗰d主持同食家咁形容點樣好食法,但試過就一定會感覺到個分別,好滿意好感恩好想再食呀!!!

食飽飽男女主人出黎同我地傾計,我地猛咁讚個dinner,女主人笑得好開心,男主人就好似好唔好意思咁,d笑容好怕羞咁.,哈哈.....之後我地就bye-bye離開,行到去門口,女主人突然醒起又叫返我地,佢問我地唔係想去川湯溫泉睇diamond dust咩? 因為之前同佢地plan個行程時我地提過話要去睇,但呢一日好和暖,日間最高都有6、7度,我地一早已經預左夜晚無緣睇個diamond dust啦,無諗過佢地仲記得問我地,咁我地就話唔夠凍唔係應該取消左咩? 佢地就即刻打電話去check,果然係cancel嘅.....不過後來諗返起,我地先估佢地其實係打算車我地去川湯溫泉玩,因為雖然睇唔到diamond dust,但會場仲有個diamond dust party,set左好多lighting影相應該幾靚,佢地應該係打算車我地去玩下,不過當時我地一心諗住無得睇個diamond dust,完全醒唔起個party,所以諗都無諗就同佢地講唔出去啦......

外面好黑呀,因為無咩燈,不過都睇到路.....

抬頭望下個夜空,嘩好多星星呀!! 真係好多,一堆一堆咁,好靚呀,不過相機影唔到,但睇到都已經好開心,之前曾經諗過想去參加摩周湖星紀行上山睇星星,不過當時女主人話個tour 七黠半開始,我地又plan去睇diamond dust,如果要觀星就一定唔夠時間響民宿食dinner,好彩當時無放棄個dinner,如果唔係就食唔到咁正嘅一餐啦!!

我地間木屋門口著左盞燈,好似歡迎我地返黎,好warm嘅感覺呀~~

飲飽食醉,返到房無咩好做睇下電視.....有本留言簿,睇下有無識得嘅blog友有留言先......

搵唔到有相識嘅留言,唯有我地自己寫返幾個字啦~~

Hea左一陣我地就教豬嘞.....Yeah~第四日終於完結!!!

(...待續)

4 則留言:

  1. 個晚餐咁正, 講到我都好想食. 如果有機會,下次都希望可以去住這間民宿,很喜歡這種小木屋.

    回覆刪除
  2. 個晚餐真係好正! 正如你所講, 成個trip最美味最難忘的一餐!(小zoo)

    回覆刪除
  3. 小zoo,
    係呀,好小可去完返黎仲可以回味咁耐,仲要係凡去過嘅blog友都讚,正呀!

    回覆刪除
  4. Vivian,
    有機會真係要試下,係時候要plan plan 啦~

    回覆刪除